vineri, 10 septembrie 2010

Nu a fost mereu totul roz!

Uneori,stau si ma gandesc la cum a decurs viata mea pana acum.Ma gandesc ca poate daca as fi putut fii macar cu un gram mai desteapta,lucrurile nu ramaneau asa..Ma gandesc ca poate as fi putut face ceva pentru a indrepta lucrurile..pentru a  nu degenera in ceva mai rau.Ma gandesc ca poate asi fi avut o viata mai buna..
Nu mi'a fost niciodata usor..a trebuit sa lupt si sa trag cu dintii pentru ce imi doream..trebuia sa muncesc mult pentru o papusa..trebuia sa dau tot ce aveam eu mai bun din mine pentru a primi o bomboana..Nu am avut copilaria pe care mi'as fi dorit'o.Nu am avut pe nimeni langa mine,cum as fi vrut eu sa fie.
Ai mei sunt genul ala de oameni pe jumatate demodati,care nu vor sa auda de un animal de casa,care sunt impotriva tatuajelor,a pierce'ingurilor,a vizitelor intre prieteni,a dormitului la o prietena,la iesiri pe seara.Mama nu a stiut niciodata sa ma tina aproape de ea,nu a stiut sa'mi fie atat prietena cat si mama,nu a stiut cum sa ma i'a incat sa afle lucruri despre mine,despre prezentul meu,despre visele mele,despre prietenii mei.Nu mi'a vorbit despre sex,(cum ar fi normal) ,doar mi'a spus ca varsta cea mai potrivita pentru a face sex este la 18 ani.Face pe lupul moralist pentru ca ea la 19 ani s'a maritat si era insarcinata in 3 luni.!!Halal exemplu...ce pot spune...
Tata.Tata..e un egoist,este singur la parinti si a fost crescut intr'un stil barbar.Cand eram mica si eram in vacanta la bunici,aia batrani nu ma lasau sa dau nici macar o cana cu apa.A fost adeptul bataii,(pentru ca el asa considera ca trebuie educat un copil).O umplea pe sormea de sange cand facea temele cu ea.Pe mine a stiut sa ma invete sa fiu tare in gura,cum imi spunea si el "Mai bine sa fii tare,decat sa te vad venind acasa batuta!",acum ii pare rau (se pare!) pentru ca mereu imi reproseaza ca nu'l respect si ca vorbesc urat cu el...(bla bla'uri plictisitoare).
De mica mi'am dorit o alta viata,o alta casa,o alta lume,alti parinti,alta situatie financiara.Toate astea erau doar in capul meu...la asta visam mereu...insa lucrurile nu s'au schimbat prea mult.
M'am maturizat prea devreme datorita scenelor din casa,datorita vorbelor parintilor,datorita faptului ca PRACTIC am crescut singura,am invatat din propriile mele greseli,datorita anturajului,datorita televizorului,a cartilor.. s.a.
De multe ori mi'am dorit sa mor,ca poate asa ar fii fost mai bine.Cu fiecare lovita "de gratie" pe care o primeam,imi spuneam "Asta ma va face mai puternica!Trebuie sa rezist!Va trece si asta!Sunt capabila sa trec peste tot!"...asa ma incurajam mereu..dupa ore de plans...dupa ganduri negre...dupa atata suferinta..

Nu mi'a fost deloc usor..si nu'mi va fii,atata timp cat traiesc sub acelasi acoperis cu ei!Asta o stiu prea bine.

Un comentariu:

  1. nu e usor sa admiti cuvintele pe care le-ai expus pentru ca dor...de obicei ne amagim in pretexte,intr-o aura de superioritate dar nu si tu...keep going !

    RăspundețiȘtergere

Spune ce vrei